Verner Bager fra Kvindefodboldpodcasten tiltræder en nyoprettet stilling, hvor han får ansvaret for at udvide antallet af kommercielle partnerskaber i dansk kvindefodbold
Verner Bager, kendt fra Kvindefodboldpodcasten, starter 1. september i en nyoprettet stilling som kommerciel chef i Kvindedivisionsforeningen. Hans opgave bliver, sammen med direktør Per Rud, at tiltrække flere kommercielle partnere, så Gjensidige Kvindeliga kan udvikles.
“Verner Bager har relevant kommerciel erfaring og et kæmpe branchekendskab samt ekspertviden om partnerrelationer i ind- og udland. Verner har desuden allerede deltaget i det kommercielle spor i udviklingen af en ny strategi for Gjensidige Kvindeliga,” siger Per Rud til dbu.dk.
Verner Bager ser meget frem til at starte i jobbet:
“Jeg har knoklet for at udbrede kendskabet til kvindefodbold ved at dele min fascination og entusiasme. Nu får jeg chancen for at tiltrække kommercielle partnerskaber og tilfører midler til klubberne, så dansk kvindefodbold kan løftes til et højere niveau. Jeg er taknemmelig for tilliden og er helt sikker på, at jeg sammen med mine dygtige kollegaer kan udnytte de positive vinde omkring verdens hurtigst voksende idrætsgren,” siger Verner Bager.